Beautybox Marie Claire - léto 2017

Pokud máte rádi všemožné krabičky krásy, pak vám určitě neunikl BeautyBox, který vydává Marie Claire.  Letošní letní edice je ve spolupráci se Sephorou a já musím říct, že i tato spolupráce se stejně jako loni povedla. V pořadí jde již o pátý beauty box - pro mě, která nad prvním zaváhala, je teprve čtvrtým přírůstkem. Cena boxu je 1249 korun a je možné ho objednat zde. V boxu se nachází 10 miniatur a dvě plné verze produktů. A o jaké produkty jde?


Too Faced Better than sex mascara - pro mě úžasná řasenka, neobtiskává se a řasy krásně prodlouží, už jednou v beautyboxu byla, ale jelikož ji mám velmi ráda, tak mi to nevadí.
Benefit They´re real mascara - spoustou lidí opěvovaná řasenka, ještě nikdy jsem neměla možnost ji vyzkoušet, takže něco pro mě.
Make Up For Ever rtěnka Artist rouge - odstín 401, za mě zklamání v beautyboxu, jedna z věcí, která již v beautyboxu byla. Rtěnka drží celkem dobře, je příjemná na rtech, ale rudá barva (zatím) nepatří mezi mé top.
Sephora Cream lipstain (plná verze) - odstín č. 13 - dlouhou dobu beznadějně vyprodaný ve všech Sephorách. Rychle zasychá, nevysušuje a dobře drží, s přehledem dá menší jídlo a ze rtů mizí rovnoměrně. Jednu ve stejném odstínu už doma mám, takže tato poputuje k nějaké kamarádce.

Caolion Hot & Cool pore pack duo - maska na rozšířené póry, prvním krokem je parní maska, která póry otevře a vyčistí, druhá část obsahuje osvěžující masku, která póry stáhne a uzavře.

Tony Moly Earth beauty bubble mask sheet
- peelingová bublinková maska. Obsahuje živočišné uhlí, ze kterého se uvolňují bublinky, které do sebe při masírování vážou nečistoty na pleti. Většinou mi plátýnkové masky nesedí, protože mi ucpávají póry, ale tuto musím zkusit, protože to zní vážně zajímavě.

Skinfood Black sugar scrub - jeho hlavní složkou je černý cukr, peeling jemně a příjemně sladce voní a už se těším, až ho vyzkouším.

Too Cool for school Egg body butter - tělové máslo, které voní naprosto božsky, má příjemnou texturu a nebýt té ceny za plné balení, ihned si ho jdu koupit.
Dr.Jart+ Water drop - hydratační pleťová emulze, která by neměla pleť nějak zatězovat a tím být ideální kandidát na hydrataci během parného léta.
Rexaline Line killer x-treme eye corrector - péče na oční okolí, která by měla redukovat vrásky a jemné linky v očním okolí, kruhy pod očima a ároveň i hydratovat.
Eisenberg Moisturizing fluid cream - lehký krém s vitamíny A a E, který by měl být ideálním podkladem pod makeup.
Aura Loewe floral
- vůně značky Loewe, loňské minibalení mě přivedlo k obrovské lásce k vůním této značky a v mé sbírce jsou už tři vůně této značky. Mezi tóny, které ji tvoří patří fialky, jasmín, bergamot, citron, pomerančový květ, ale i semínka mrkve. Jedna z mých top jarních/letních vůní. 


Oba předchozí boxy mě nadchly jen napůl a tak jsem do letní edice vkládala velké naděje. Celkově mi obsah boxu přijde lepší, než předchozí dva, jen mě trochu zklamalo opakování se některých produktů z loňského boxu, což dělá ten letošní méně lákavý pro majitelky těch předchozích. Ale ani to nemění nic na tom, že s tímto boxem jsem velmi spokojená. :)

Vy my v komentářích napište, jestli vás tento box zaujal a zda plánujete si ho koupit a pokud už ho máte, jaký produkt se stal vaším oblíbencem?

Komentáře